مجموعه داستان های رمان ایرانی

*بهترین رمان ها و داستان های عاشقانه *

مجموعه داستان های رمان ایرانی

*بهترین رمان ها و داستان های عاشقانه *

مجموعه داستان های رمان ایرانی

داستان ها همواره زیباست چرا که خواننده با شیره و جان اندیشه نویسنده روبروست

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

آئینه های شکسته شماره 25

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

آئینه های شکسته


_ فردا شب خونه ی ما.
سرم را بلند کردم.فرشاد سرش پایین و اخمهایش در هم بود.به بابک نگاه کردم و با لبخند کمرنگی که گوشه ی لبم
بود گفتم:
_ باشه ممنون که گفتی.کار خوبی هم کردی که راستشو به پدرت گفتی.
بخش دوم
تمام حواسم رفته بود سمت گوشی برادرم بهرام که آن را گذاشته بود روی میز جلویش و لم داده بود روی کاناپه و
داشت فیلم می دید.باز شیطنتم گل کرده بود و می خواستم کمی سر به سرش بگذارم و همه اینها از زور بیکاری
بود.برای همین کمی نزدیکتر نشستم.بهرام کاملا حواسش به فیلم بود.خیلی آرام گوشیش را برداشتم و بلند شدم که
به طبقه ی دوم بروم اما با فریاد بهرام لحظه ای سر جایم میخکوب شدم:
_ بهار مست!
و ناگهان خنده ام گرفت و از از پله ها دویدم بالا:
_ بهار مست وایسا.
با شنیدن صدای گرومپ گرومپ پاهایش صدای خنده ام بالاتر رفت و به سرعتم اضافه کردم.
_ بهارمست زود باش گوشیمو پس بده.
_ نمیدم.
_ بهار...
دویدم توی اتاقم که دنبالم آمد.از روی تختم پریدم و باز دنبالم آمد:
_ گوشیمو پس بده دختره ی دیوونه.
_ نمیدم.می خوام پیامای ترانه رو بخونم.
_ بهار...
خانه از صدای فریادهای بهرام و خنده های من پر شده بود.از اتاق دویدم بیرون و او باز دنبالم کرد و من در همان حال
که می خندیدم از دستش در میرفتم رفتم توی آشپزخانه.
_ بدش به من دختر زود باش.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی