مجموعه داستان های رمان ایرانی

*بهترین رمان ها و داستان های عاشقانه *

مجموعه داستان های رمان ایرانی

*بهترین رمان ها و داستان های عاشقانه *

مجموعه داستان های رمان ایرانی

داستان ها همواره زیباست چرا که خواننده با شیره و جان اندیشه نویسنده روبروست

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

آئینه های شکسته شماره 27

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ

آئینه های شکسته


با صدای بابک من و بهرام نگاههایمان متوجه او شد که وارد آشپزخانه شد و یکراست رفت سمت یخچال.من جواب
سلامش را دادم و بهرام در حالیکه دوباره به صفحه ی گوشیش زل زده بود گفت:
_ به به سلام آقا بابک چه عجب از این ورا؟!
بابک بطری آب و لیوان به دست آمد نشست مقابل ما.از بطری توی لیوان آب ریخت اما حرفی نزد.بهرام سرش رابالا
آورد و پرسید:
_ چیه؟چرا درهمی؟!حالت خوب نیست؟
بابک لیوان آب را یک ضرب سر کشید و گفت:
_ نه اصلا خوب نیستم.
من متعجب پرسیدم:
_ چرا؟!
_ از دست بابا و شرطاش.
بهرام پرسید:
_ کدوم شرطا؟!
_ همین شرطایی که واسه وام گذاشته دیگه.
با شنیدن این حرفها از بابک اخمهایم در هم رفت و با حرص گفتم:
_ چیه؟اگه با همکار شدن با من مشکل داری بگو که...
حرفم را قطع کرد و گفت:
_ من با تو چیکار دارم بابا.
با تعجب پرسیدم:
_ خب پس چی؟!
بابک لیوان را که روی میز گذاشته بود کمی تکان داد و گفت:
_ منظورم قضیه ی دوستم کیوانه.
بی هوا گفتم:

نظرات  (۲)

سلام. 
یه خبر خوب برای شما دارم: 
میدونستی میتونی در سایت زیر عضو شی و محصولاتی که توش هست رو بفروشی؟ 
هر کس از طریق وبلاگ تو به این فروشگاه هدایت شه، و خرید انجام بده به تو تا %60 پورسانت فروش داده میشه. همه کارای هماهنگی و خرید و ارسال و ... هم توسط بازدیدکننده وبلاگت و فروشگاه انجام میشه و برات هیچ زحمتی نداره. 
برای ثبت نام اینجا کلیک کن!
لطفا به وبلاگ من هم سر بزن...
کلی از برنامه های پولی و خریدنی مارکت بازار (کافه بازار) رو به رایگان توش گذاشتم. 
برای ورود به سایتم اینجا کلیک کن. 
کامنت بزاری ممنون میشم. 
آدرس سایتم رو به دوستات هم معرفی کن. 
متشکر.
  • سید محمد مهدی اسحاقی
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید.
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی